آموزش به وسیله مثالهای کاربردی
به همراه فایل پروژه های تمرینی
بدون محدودیت در دفعات نصب و اجرا
فصل اول :کار با المانهای سه بعدی
- ابزار 3D Translation - ابزار 3D Rotation - متحرک سازی المانهای سه بعدی - شبیه سازی حرکت دوربین
فصل دوم : آشنائی با استخوان بندی
- ایجاد سیستم استخوان بندی - متحرک سازی سیتم استخوان بندی - افزودن Easing به سیستم استخوان بندی
- ایجاد انیمیشن های پیچیده - ایجاد حرکت پرشی - افزودن شکل به استخوان - افزودن انیمیشن سه بعدی به کاراکتر
- افزودن حالت تعاملی به استخوان ها
فصل سوم : متحرک سازی چرخه راه رفتن
- مفهوم چرخه راه رفتن - ایجاد چرخه راه رفتن - ایجاد حرکت در بدن کاراکتر
فصل چهارم : آشنائی با فیلترها
- استفاده از فیلترها - متحرک سازی فیلترها - ذخیره سازی یک فیلتر - استفاده از Blend Mode - Blend Modes های خاص
فصل پنجم : کار با صداها
- افزودن صدا به نوار زمانی - افکت فایلهای صوتی - گزینههای مربوط به هماهنگی صدا - هماهنگی صدا و انیمیشن
- افزودن صدا به دکمهها - فشرده سازی صدا
فصل ششم : کار با فایلهای ویدئویی
- Embeded Video و External Video - تبدیل ویدئو در فلش - تبدیل فرمت فایلها با استفاده از Adobe Media Encoder
- پخش FLV
فصل هفتم : آشنائی با ماسک ها
- ایجاد لایه ماسک - متحرک سازی ماسکها - متحرک سازی محتوای ماسک شده - ایجاد سایه با استفاده از ماسکها
- ایجاد افکت Iris با استفاده از ماسکها
فصل هشتم : آشنائی مختصر با Component ها
- بازبینی عناصر و اجزاء - رابط کاربری نوار لغزنده یا UIScrollbar - رابط کاربر UILoader
فصل نهم : آشنائی با Action Scripts
- مروری بر Action Scripts - ایجاد توضیح در پیمایش فریمها - تغییر Movie Clip ها با استفاده از Action Script
- مبانی متغیرها - مبانی توابع - Event Listener ها - ایجاد برچسب برای فریمها
فصل دهم : روشهای تکمیل یک پروژه
- پیمایش ساده - اجزای اسکریپت - دکمههای دارای انیمیشن - ماسکهای دارای انیمیشن
فصل یازدهم : چند تکنیک جالب
- ساخت دکمههای متحرک - Movie Clip بجای دکمهها - انیمیشن جداگانه برای حالتهای مختلف دکمه - ساخت یک گالری عکس
- جلوهای از فیلم مشهور ماتریکس - چشمهای تعقیب کننده ماوس - طراحی ماسکهای قابل جابجائی - شبیه سازی یک ذره بین
- ایجاد انیمیشن نوشتاری (1) - ایجاد انیمیشن نوشتاری (2)